Kız Kardeşim Projesine İki Yeni Ödül
May 06, 2019


Kız Kardeşim Projesi, Malezya’da 11.si gerçekleşen Global Sosyal Sorumluluk Zirvesi "Kadının Güçlendirilmesi" altın ödülünü ve Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından 18.si düzenlenen Altın Pusula Kurumsal Sorumluluk Ödülünü aldı.

kiz_kardesim_haber_icerik (2)

Bu yıl Malezya’da 11.si gerçekleşen Global Sosyal Sorumluluk Zirvesi etkinliğinde Kız Kardeşim projesi ödüle layık görüldü. Kız Kardeşim "Kadının Güçlendirilmesi" kategorisinde, altın ödülün sahibi oldu. Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Habitat Derneği, İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) ve Coca-Cola Türkiye'nin işbirliğiyle hayata geçirilen Kız Kardeşim Projesi kadınların ekonomik hayata etkin bir şekilde katılımını desteklemeyi amaçlıyor.

Kız Kardeşim Projesi, bugüne kadar 11 bini aşkın kadına ulaştı. Projenin 2019 yılı hedefi ise 9 bin kadın. Proje kapsamında Türkiye genelinde 30 ilde kadınlara, dijital okuryazarlık, ebeveyn ve bilgi güvenliği, bireyler için finansal bilinç ve uygulamalı temel finans eğitimleri veriliyor. Yıl boyunca süren eğitimlerle kadınların kişisel mali kaynaklarını doğru yönetebilmeleri ve temel finansal hizmetleri tanımaları, girişimci ve girişimci adaylarının küçük ve orta ölçekli işletmelerde temel finansal operasyonlarını verimli yönetebilmeleri, dijital okuryazarlık ve internet güvenliği konularında farkındalıklarının artması ve internet kullanımındaki ebeveyn bilgi güvenliği donanımlarının güçlendirilmesi amaçlanıyor.

kiz_kardesim_haber_icerik (1)

Bir ödülde TÜHİD’ den


Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından bu yıl 18.si düzenlenen Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu. Kız Kardeşim Projesi, Kurumsal Sorumluluk Kategorisinde eğitim alanında ödüle değer görüldü.

İletişim sektöründe 47. yılını kutlayan Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) bu yıl 18.si gerçekleştirilen Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’ni sahipleriyle buluşturdu.

300 projeden 49’u ödül kazandı

Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’ne kamu ve özel sektör kurumları ve genç iletişimciler, 21 ana ve 27 alt kategoride 300’e yakın projeyle başvuruda bulundu. Projelerin 49’u ödüle layık görüldü.


Haber: İTÜ Kurumsal İletişim Ofisi